Brändi-ilmeen uudistus on kuin julkisivuremontti - se kannattaa tehdä ajoissa ja kalliiden virheiden välttämiseksi valita tekijäksi kokenut toteuttaja. Me Quballa kuuntelemme tarkasti asiakkaan toiveita, tuomme rohkeasti mukaan innostavia ideoita ja pidämme kiinni sovituista aikataulusta. Pyydä kustannusarvio. Kustannusarvio ei sido sinua mihinkään.
Pyydä ilmainen arvioViemme ilmeen uudistuksen näppärästi maaliin ja luomme brändisi arvoja tukevan raikkaan ja modernin visuaalisen identiteetin.
Yrityksesi saa käyttöön viimeistä yksityiskohta myöten suunnittelun kokonaisvaltaisen ilmeen, joka huomioi brändin arvolupauksen sekä strategiset arvot. Lähdemme liikkeelle aina tarpeistasi, joiden tueksi tehdään kilpailija-analyysi ja haetaan benchmarkkeja maailmalta – näin varmistamme, että lopputulos on yksilöllinen ja erottuva.
Suunnittelutyön tuloksena saat logoja, fontteja ja graafisia elementtejä sisältävän kansion sekä graafisen ohjeen, jonka avulla varmistat, että uusi ilme pysyy muuttumattomana ja tunnistettavana käyttöympäristöstä riippumatta. Logopaketti tulee sisältämään niin printtiä kuin verkkoa varten tallennetut logot eri formaateissa ja väritiloissa.
Päivityksen laajuudesta riippuen suunnittelutyö voi viedä muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen. Teemme aina työn pohjaksi selkeän roadmapin, jonka avulla päivityksen läpiviennistä tulee helppo ja mutkaton.
Päivitys voidaan toteuttaa kevyenä freesauksena tai kokonaisvaltaisena uudistuksena. Kerro meille, mitä tavoitteita asetat tulevalle uudistukselle, niin voimme tarkemmin arvioida työn laajuuden ja sitä kautta päivityksen kustannuksen.
Brändin arvoja edustava
Kilpailijoista erottuva
Raikas ja moderni
Monipuolinen
Keskimäärin yritykset uudistavat ilmeensä 7 – 10 vuoden välein. Ilmeen päivittäminen ei välttämättä tarkoita kokonaisvaltaista identiteetin uudistamista, vaan kyseessä voi olla kevyempikin freesaus. Jos yrityksesi strategia on muuttunut, päivitys kannattaa tehdä
89% B2B-markkinoinnin asiantuntijoista ovat sitä mieltä, että brändin tunnistettavuus on markkinoinnin tärkein tavoite. Samanaikaisesti 69% yrityksistä eivät hyödynnä brändin graafista ohjeistusta työssään ollenkaan – jos sitä on ylipäätään tehty.
87% kuluttajista on sitä mieltä, että brändien pitäisi tehdä kovemmin työtä johdonmukaisen asiakaskokemuksen tuottamiseksi, jonka tärkeimpiä osa-alueita on brändin visuaalinen muotokieli. Tutkimukset osoittavat, että brändin johdonmukainen esille tuominen lisää yrityksen liikevaihtoa keskimäärin 23%.
Päivitys voidaan toteuttaa kevyenä freesauksena tai kokonaisvaltaisena uudistuksena. Kerro meille, mitä tavoitteita asetat tulevalle uudistukselle, niin voimme tarkemmin arvioida työn laajuuden ja sitä kautta päivityksen kustannuksen.