Digitaalinen mainonta ja markkinointi

Haluatko nopeita ja kustannustehokkaita tuloksia? Digitaalinen markkinointi tarjoaa joustavia ratkaisuja haluttujen kohderyhmien tavoittamiseksi juuri silloin kun tarvitset piristystä myyntiin.

Digitaalisen mainonnan avulla tavoitat laajoja massoja potentiaalisia asiakkaita tai tarjoat yrityksesi palveluja niille, jotka ovat juuri nyt hakemassa niitä. Voit kohdentaa mainoksia alueen, iän, sukupuolen, ammatin, aseman, siviilisäädyn tai kiinnostusten kohteiden perusteella.

Kansainvälistä näkyvyyttä hakeville yrityksille digitaalinen mainonta tarjoaa joustavat työkalut saada asiakkaidensa huomion matkan suunnitteluvaiheessa, juuri ennen matkaa tai matkan aikana. Yritysasiakkaita tavoittelevaa yrittäjä voi puolestaan kohdentaa mainoksensa tietyssä positiossa olevalle henkilölle, joka vastaa organisaatiossaan häntä kiinnostavista päätöksistä. 

Digitaalisten kampanjoiden tuloksellisuutta on helppo testata, mitata ja parantaa monipuolisten työkalujen avulla. Ja tässä onkin digimarkkinoinnin ylivoimainen etu verrattuna perinteisiin mediaratkaisuihin.

Hakusanamainonta

Asiakkaat ovat valmiimpia vastaanottamaan tietoa yrityksesi tarjoamista palveluista, kun ovat juuri etsimässä vastaavia palveluita. Silloin on ratkaiseva, kuinka hyvin ilmoituksesi vastaa hakua. Ja saako käyttäjä tarvitsemansa klikkamalla mainostasi. Jos ei, hän jatkaa hakujen parissa kunnes lopulta päätyy kilpailijasi kotisivulle. Yrityksesi puolestaan menettää arvokkaan liidin sekä siirtymästä maksetun klikkihinnan.

Retargeting

Retargeting -työkalujen avulla voit tehokkaasti tavoittaa sivuillasi käyneet potentiaaliset asiakkaat uudestaan some- tai display-mainosten avulla. Tilastot osoittavat, että uudelleenmarkkinointi pienentää ostoksen keskeyttämisen mahdollisuutta ja kasvattaa online-myyntiä keskimäärin 20%.

Videomainonta

Videomainonta on yksi tehokkaimmista mainonnan muodoista. Erään tutkimuksen mukaan 1/3 kaikesta verkossa tapahtuvasta toiminnasta liittyy videoiden katseluihin ja 85% yrityksistä pitävät videoita tärkeimpänä markkinoinnin muotona. Kun kyse on hyvin spesifistä kohderyhmästä, jota on vaikea tavoittaa, voit esim. esittää mainoksesi YouTubessa potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa suositun videosisällön yhteydessä.

Display-mainonta

Display-mainosten avulla kerrot nykyisille ja myös potentiaalisille asiakkaille yrityksesi uutuuksista, heitä mahdollisesti kiinnostavista tuotteista sekä ajankohtaisista tarjouksista. Display-mainokset ovat hyviä silloin, kun tarvitset laajaa peittoa kustannustehokkuudesta tinkimättä.

Kysyttävää?
Lähetä viesti tai
jätä soittopyyntö