MyMainos. Katu-uskottava näkyvyyttä.

Asiakas
My Mainos Oy
Projektihallinta
Työt
Brändiuudistus
Verkkosivut

MyMainos on pääkaupunkiseudulla painotuotteisiin, valo- ja ulkomainoksiin sekä mainosteippauksiin ja lasitummennuksiin erikoistunut monialayritys. Suunnittelimme MyMainoksen visuaalisen ilmeen sekä toteutimme uuden verkkosivuston.

Lue lisää projektista

MyMainos on pääkaupunkiseudulla painotuotteisiin, valo- ja ulkomainoksiin sekä mainosteippauksiin ja lasitummennuksiin erikoistunut monialayritys. Suunnittelimme MyMainoksen visuaalisen ilmeen sekä toteutimme uuden verkkosivuston.

MyMainos on pääkaupunkiseudulla painotuotteisiin, valo- ja ulkomainoksiin sekä mainosteippauksiin ja lasitummennuksiin erikoistunut monialayritys. Suunnittelimme MyMainoksen visuaalisen ilmeen sekä toteutimme uuden verkkosivuston.

Visuaalinen ilme

Selkeällä briifillä ja mutkattomalla päätöksenteolla voi päästä näyttävään lopputuloksen maltillisella budjetilla. Saimme asiakkaalta yksilöidyn toimeksiannon, jonka pohjalta suunnittelimme ilmeestä kolme eri vaihtoehtoista versiota.

Ensimmäisen vedoskierroksen jälkeen asiakkaan omia ajatuksia lähempänä oleva versio valittiin jatkokehitykseen. Mutta käytännössä ilme oli tässä työvaiheessa jo melko valmis, muutama pientä yksityiskohtaa lukuun ottamatta. Näin vedoskierrosten tarve oli minimaalinen ja käytetty työaika taas hyvinkin optimaalinen.

Työn lopputuloksena asiakkaalle toimitettiin aineistokansion, joka sisälsi erilaisiin käyttötarkoituksiin tallennettuja logovaihtoehtoja (paino ja digi) sekä kevyeen graafisen ohjeen.

Kotisivun uudistus

Uuden verkkosivun suunnittelun lähtökohtana olivat selkeys, yksilöllisyys sekä erottuvuus suhteessa kilpailijoihin. Toteutimme suunnittelutyömme taustaksi kilpailija-analyysin, jonka avulla saimme tarkan käsityksen siitä, miltä alalla toimivat yritykset näyttävät digitaalisessa ympäristössä, mikä on niiden visuaalinen linja ja mitä valtteja he tuovat itsestään esille.

— Kilpailija-analyysi antaa hyvän tuntuman siitä, miltä kilpailijat näyttävät ja mitä itsestään kertovat, — tarkentaa verkkosivun luovasta toteutuksesta vastannut Slava Solovyiev. — Markkina-alueen ymmärtäminen luo vahvan perustan erottuvan brändin kehittämiselle.

Vastapainona raskaille ja tumman sävyisille toteutuksille lähdimme tavoittamaan ilmaavaa ja raikasta ratkaisua. Staattisten kuvapintojen elävöittämiseksi hyödynsimme kevyitä animaatiota. Isot otsikot ja nostot sekä ns. ”rikottu layout” yhdessä animoitujen elementtien kanssa toivat sivustolle toivottua dynaamisuutta.

Visuaaliset elementit ja animaatiot eivät kuitenkaan vaikuttaneet Webflow-alustalla toteutetun sivuston latausnopeuteen. Tämän mahdollistivat kuva- ja videomateriaalien optimointi, Webflow:n tekniset ratkaisut sekä alustan käyttämät Amazonin paikalliset palvelimet.

— Sivusta tuli näyttävä, erottuva ja tarkoitukseemme sopiva. Tästä on helppo lähteä suunnittelemaan ja toteuttamaan mm. verkkomainontaa, sillä myös tarvittavat seurantatyökalut ovat valjastettu käyttöömme, — kertoo MyMainoksen perustaja ja toimitusjohtaja Vadim Spirov. — Quba pitää lupauksista kiinni ja vie asioita sovitusti eteenpäin. Täydet pisteet.

Asiakas

My Mainos Oy

Projektihallinta

Artur Kukov

Visuaalinen suunnittelu

Artur Kukov, Slava Solovyev

Verkkosivutoteutus

Slava Solovyev

Palaa portfolio näkymään
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Muut caset