Visuaalisen ilmeen päivittäminen ja verkkosivu-uudistus

Asiakas
Kauppakeskus Lundi
Projektihallinta
Pia Nordström
Työt
Brändiuudistus
Ilmeen uudistus
Materiaalituotanto
Sosiaalinen media
Verkkosivut

Lundi on Porvoon Vanhan kaupungin kupeessa sijaitseva, vuonna 1996 perustettu kauppakeskus. Lundista löytyy muodin ja vapaa-ajan erikoisliikkeitä, koko perheen hyvän olon palveluita sekä ruokakauppa.

Lue lisää projektista

Lundi on Porvoon Vanhan kaupungin kupeessa sijaitseva, vuonna 1996 perustettu kauppakeskus. Lundista löytyy muodin ja vapaa-ajan erikoisliikkeitä, koko perheen hyvän olon palveluita sekä ruokakauppa.

Lundi on Porvoon Vanhan kaupungin kupeessa sijaitseva, vuonna 1996 perustettu kauppakeskus. Lundista löytyy muodin ja vapaa-ajan erikoisliikkeitä, koko perheen hyvän olon palveluita sekä ruokakauppa.

Keskeisen sijaintinsa ja hyvän saavutettavuuden vuoksi Lundiin on kaikkien helppo tulla, ja se on paikallisille kuin toinen olohuone. Tätä ajatusta halusimme välittää myös uuden visuaalisen ilmeen kautta.

“Kauppakeskus Lundin ilmeen suunnitteluprosessi oli malliesimerkki loistavasta yhteistyöstä. Quballa on hyvä ymmärrys kaupallisista kohteista ja niiden tarpeista. He tutustuivat Lundin ”henkeen” huolellisesti, minkä vuoksi pääsimme kerralla loistavaan lopputulokseen. Ilmeen fyysinen toteutus Lundissa sujui hyvin Quban projektinjohdolla. Olen erityisen iloinen siitä, että Lundiin saatiin oma raikas ja tätä päivää oleva ilme ja väritys.”

Sari Puhilas, kauppakeskuspäällikkö, Lundi

Verkkosivu-uudistus

Suunnittelimme Lundille alusta asti uudet verkkosivut sisältäen sekä rakenteen että designin. Emme siis lähteneet korjaamaan vanhaa verkkosivua, koska se olisi tullut asiakkaalle monin kerroin kalliimmaksi. Uudistuksen taustalla oli useampia tekijöitä, kuten  verkkosivun helppo päivitettävyys, skaalautuminen erilaisiin päätelaitteisiin sekä tärkeimpänä tekijänä Lundin kokonaisvaltaisen uudistusten näkyminen verkkosivujen tasolla.

Työ eteni prosessinomaisesti alkaen sisällön ja verkkosivurakenteen suunnittelusta ja sen läpikäymisestä asiakkaan kanssa. Tämän jälkeen loimme rautalankamallit layoutia varten, jota seurasi mock upien teko sivuston visuaalista ilmeestä kokonaisuudessaan. Niiden mukaisesti rakentui koko verkkosivu.

Rakensimme sivut Webflow-alustalle sen helppokäyttöisyyden, palvelinnopeuden ja joustavuuden vuoksi. Sen avulla sivustoa on helppo ja nopea rakentaa, koska edes erikoiselementteihin, kuten animaatioihin, ei tarvita erillistä koodausta. Ja mikä on erityisen tärkeää, myös asiakkaan on helppo päivittää sisältöjä Webflowssa.

Verkkosivut toteutettiin sekä suomen että ruotsin kielellä ja ne suunniteltiin luonnollisesti mobiiliystävällisiksi.

Sosiaalinen media

Visuaalisen ilmeen uudistuksen ja verkkosivun lisäksi määrittelimme myös, miltä Lundin sosiaalinen media näyttää ja kuulostaa. Ylläpidämme ja tuotamme sisältöjä kauppakeskuksen somekanaviin, teemme sisältöjä kohderyhmien mukaan ja kohdennamme somemainontaa.

Lisäksi teimme käytännönläheisen someohjeen kauppakeskuksen myymälöille ja opastamme heitä tarvittaessa siitä, millainen sisältö somessa toimii.

Materiaalituotanto

Tuotamme myös aineistoja monipuolisesti Lundin käyttämiin eri medioihin, kuten ulkonäyttöihin, lehti-ilmoituksiin, kauppakeskuksen diginäyttöihin, sosiaaliseen sekä ostettuun digimediaan ja kauppakeskuksen sisäpintoihin.

Tämän lisäksi tuotamme myös kauppakeskuksen tapahtumille kulloisenkin teeman mukaisia, Lundin pääilmeestä poikkeavia ilmeitä.

Asiakas

Kauppakeskus Lundi

Projektihallinta

Pia Nordström, Mait Lukka

Creatives

Minea Berg, Slava Solovyev, Artur Kukov

Palaa portfolio näkymään
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Muut caset