Sosiaalisen median kanavien ylläpito

Tarvitsetko luovaa näkemystä ja uusia välineitä sosiaalisen median kanavien pyörittämiseen? Autamme yrityksiä onnistumaan sosiaalisissa medioissa panostamalla sisällön laatuun, visuaalisuuteen sekä eri alustojen monipuoliseen käyttöön.

Ylläpitokustannuksen suuruuteen vaikuttaa mm. päivitysten tiheys ja sisältöjen laajuus. Yleensä puhutaan 3 — 5 julkaisusta viikossa. Kannattaa kuitenkin muistaa, että päivitysten laadulla on huomattavasti isompi merkitys kuin niiden määrällä — merkitykselliset ja hyödylliset sisällöt saavat osakseen huomattavasti enemmän käyttäjien huomiota.

Jos brändilläsi on useita eri kanavia käytössä, kannattaa miettiä, miten saat hyödynnettyä sisällöt eri alustoilla mahdollisimman tehokkaasti. Muista varata päivitysten edistämiseen erillinen budjetti, sillä vain 3 — 5% yhteisöjen faneista näkevät kanavassa julkaistavat päivitykset.  

Meillä on laaja kokemus eri alustojen päivittämisestä, joista tärkeimmät ovat Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, WeChat ja Vkontakte. Ylläpidämme brändien some-yhteisöjä suomen, venäjän, viron, englannin, ruotsin ja kiinan kielillä. Kerro, jos voimme olla avuksi.

Tavoitteet

Sosiaalisen median kanavat ovat kiinteä osa brändisi markkinoinnin kokonaisuutta ja niillä on luonnollisesti oma tehtävänsä liiketoiminnallisiin tavoitteiden saavuttamisessa. Ennen päivitystoiminnan käynnistämistä kannattaakin asettaa mitattavat tavoitteet, joiden kautta on helpompi tarkastella toimenpiteiden tehokkuutta.

Aktivointi ja moderointi

Hyvin hoidettu profiili aktivoi käyttäjiä vuorovaikutukseen, mikä puolestaan vaikuttaa profiilin näkyvyyteen. Moderoinnilla taas on olennainen rooli yleisen viihtyvyyden ylläpitämisessä ja hyväntuulisen ilmapiirin luomisessa. Joukkoon aina mahtuu niitä, jotka provosoivat ja yrittävät ohjata keskustelua epärakentavaan suuntaan — tällaisten tapausten varalta kannattaakin luoda selkeät säännöt, joiden avulla tilanteen haltuunotto on helppoa ja nopeata.

Kysyttävää?
Lähetä viesti tai
jätä soittopyyntö