Timantinkovaa kokemusta
Mait Lukka, projektijohto
Slava Solovyev, verkkosivun suunnittelu ja kehitys
Pia Nordström, tuottaja (video & valokuvaus)
Juuso Santala, valokuvaus
About the project
Max Siivouspalvelut on nopeasti kasvavaa suomalainen siivousalan yritys, joka työllistää yli 120 ihmistä 19 paikkakunnalla. Yrityksen brändiuudistus tapahtui porrastetusti ja sisälsi visuaalisen ilmeen ja markkinointimateriaalien päivittämisen lisäksi uuden verkkosivun suunnittelun sekä siihen liittyvät kuvaukset.
Kuvaukset
Kuvapankkikuvien käyttö on hyvä ratkaisu silloin, kun tarvitaan nopeasti näyttäviä kuvamateriaaleja erilaisiin markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin. Valitettavasti persoonat ja yrityksen omaleimaisuus jäävät tässä tapauksessa taka-alalle, puhumattakaan brändin erottuvuudesta.
Kuvausten ideana oli antaa yritykselle kasvot – näyttämällä Max Siivouksen takana olevat persoonat. Ihmiset, jotka ovat yrityksen tärkein resurssi, liikkuva voima ja voimanlähde.
Kuvaukset toteutettiin oikeissa siivouskohteissa ympäri Helsinkiä. Suunnittelimme kuvaukset kustannustehokkuuden näkövinkkelistä niin, että kaikki tarvittavat materiaalit otettiin talteen yhden päivän aikana. Kuvasimme kaikkiaan viidessä eri kohteessa.
Verkkosivun päivitys
Asiakasta puhutteleva, responsiivinen ja silmän räpäyksessä latautuva verkkosivu on yksi tärkeimmistä modernin yrityksen markkinoinnin työkaluista.
Max Siivouksen verkkosivu on toteutettu Webflow -alustalla, joka hyödyntää Amazonin paikallisia palvelimia. Tämä puolestaan mahdollista sen, että sivusto latautuu nopeasti ja vaivattomasti alle 3 sekunnissa oli käyttäjä missä päin Suomea tai Eurooppaa tahansa.
Monipuolisesta ja näyttävästä ulkoasusta huolimatta sivusto toimii yhtä hyvin niin perinteisillä päätelaitteilla kuin mobiilissakin. Sivuston ulkoasu on suunniteltu tukemaan sisältöjä niin, että sen käyttö ja tärkeiden kokonaisuuksien löytäminen olisi mahdollisimman mutkatonta.