Sterigma Oy:n ilmeen ja verkkosivuston päivitys

Asiakas
Sterigma Oy
Projektihallinta
Slava Solovyev
Työt
Brändiuudistus
Verkkosivut

Sterigma Oy on menestyvä suomalainen puutuotteiden ja uusiutuvien bioenergiaraaka-aineiden toimittaja, joka tarjoaa asiakkaille vastuullisia ja kestäviä ratkaisuja vuodesta 1996. Olemme suunnitelleet Sterigman uuden logon, päivittäneet sen pohjalta yrityksen ilmeen sekä toteuttaneet verkkosivun kokonaisvaltaisen uudistuksen.

Lue lisää projektista

Sterigma Oy on menestyvä suomalainen puutuotteiden ja uusiutuvien bioenergiaraaka-aineiden toimittaja, joka tarjoaa asiakkaille vastuullisia ja kestäviä ratkaisuja vuodesta 1996. Olemme suunnitelleet Sterigman uuden logon, päivittäneet sen pohjalta yrityksen ilmeen sekä toteuttaneet verkkosivun kokonaisvaltaisen uudistuksen.

Sterigma Oy on menestyvä suomalainen puutuotteiden ja uusiutuvien bioenergiaraaka-aineiden toimittaja, joka tarjoaa asiakkaille vastuullisia ja kestäviä ratkaisuja vuodesta 1996. Olemme suunnitelleet Sterigman uuden logon, päivittäneet sen pohjalta yrityksen ilmeen sekä toteuttaneet verkkosivun kokonaisvaltaisen uudistuksen.

Ratkaisu

Logo ja ilme
Tunnuksen keskiössä ovat kolme ylöspäin suuntautuvaa nuolta, jotka muodostavat yhdessä havumetsän symbolin. Nuolten suunta viittaa kasvuun, joka lähtee metsän hyvinvoinnista. Sen kolme peruspilaria ovat vastuullisuus, kestävä kehitys sekä luonnonvarojen kunnioitus niiden uusiutuvassa monipuolisuudessa.

Ilmeen pääväriksi on valittu kirkkaan vihreä väri, joka symboloi uusiutuvaa kehitystä ja kasvua. Ilmeen jalkautumistyön tueksi on luotu graafinen ohjeisto, joka määrittelee logon, värien, fonttien ja muiden graafisten elementtien käytön.

Verkkosivusto
Sterigman verkkosivusto on rakennettu WordPress -alustalle ja on helposti laajennettavissa. Responsiivinen toteutus takaa sen, että sivuston tarjoamat sisällöt aukeavat kaikilla päätelaiteella — ja etenkin mobiilissa. Sivun kuvituksessa hyödynnettiin laajoja kuvapintoja, joiden avulla haluttiin tuoda avaruutta ja elävän metsän henkeä.

Verkkosivustolla on tärkeä rooli Sterigman B2B myynnin ja markkinoinnin ketjussa. Sen avulla mitataan toimenpiteiden tehokkuutta ja generoidaan liidejä. Sivusto on helposti päivitettävissä lyhyen koulutuksen jälkeen.  

Asiakas

Sterigma Oy

Toimisto

Mainostoimisto Quba

Creative

Artur Kukov

Asiakkuusjohtaja

Mait Lukka

Vuosi

2019

Logo ja ilme

Artur Kukov

Verkkosivu

Slava Solovyev

Software

Adobe, WordPress

Palaa portfolio näkymään
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Muut caset