Orien Trade on Euroopan suurimpia aasialaisen kosmetiikan maahantuoja ja markkinoija. Suomessa yritys vastaa yli 15 eri brändin maahantuonnista ja markkinoinnista. Brändiportfolioon kuuluvat mm. sellaiset tunnetut korealaiset brändit kuten Missha, It’S SKIN ja Holika Holika.
Orien Trade on Euroopan suurimpia aasialaisen kosmetiikan maahantuoja ja markkinoija. Suomessa yritys vastaa yli 15 eri brändin maahantuonnista ja markkinoinnista. Brändiportfolioon kuuluvat mm. sellaiset tunnetut korealaiset brändit kuten Missha, It’S SKIN ja Holika Holika.
Suunnittelimme ja toteutimme asiakkaalle viiden korealaisen huippubrändin pop up -myymälän Helsingin keskustan Stockmanniin. Projekti toteutettiin avaimet käteen periaatteella, jolloin vastasimme kokonaisvaltaisesti myymälän konseptista ja ilmeestä, myymälämateriaalin suunnittelusta ja toteutuksesta, kalustetoimittajan kilpailutuksesta ja myymälän rakennusvaiheen projektihallinnasta.
Kokonaisuus sisälsi myös pop-upin markkinointisuunnitelman laatiminen, mainosmateriaalien suunnittelu ja markkinoinnin käytännön toteutus. Markkinointi toteutettiin ensisijaisesti digitaalisina mainoskampanjoina sekä vaikuttaja- ja toimittajayhteistyönä yhdessä PR-toimiston kanssa. Kampanjassa hyödynnettiin myös Stockmannin omia markkinointikanavia ja medioita.
Pop-Up -myymälä on osa laajempaa yhteistyötä, sillä olemme toimineet Orien Traden strategisena markkinointikumppanina vuodesta 2017 alkaen. Pop-up myymälä on saavuttanut sille asetetut myynnilliset tavoitteet ja se on noteerattu laajasti alan toimijoiden keskuudessa.