Uuden korealaisen kosmetiikkabrändin lanseeraus Suomessa

Asiakas
It'S SKIN
Projektihallinta
Työt
Markkinointi
Sosiaalinen media
Verkkosivut

It’S SKIN on huippusuosittu korealainen kosmetiikkabrändi, jonka myynti Suomessa käynnistyi keväällä 2017. It’S SKIN tuotteet edustavat vuosisataisten korealaisten perinteiden mukaista kosmetiikka- ja ihonhoito-osaamista.

Lue lisää projektista

It’S SKIN on huippusuosittu korealainen kosmetiikkabrändi, jonka myynti Suomessa käynnistyi keväällä 2017. It’S SKIN tuotteet edustavat vuosisataisten korealaisten perinteiden mukaista kosmetiikka- ja ihonhoito-osaamista.

It’S SKIN on huippusuosittu korealainen kosmetiikkabrändi, jonka myynti Suomessa käynnistyi keväällä 2017. It’S SKIN tuotteet edustavat vuosisataisten korealaisten perinteiden mukaista kosmetiikka- ja ihonhoito-osaamista. It’S SKIN laaja ja monipuolinen tuotevalikoima kehitetään yhteistyössä Soulin yliopiston dermatologien kanssa, ja tuotekehityksessä hyödynnetään eri kasvien ja luonnon raaka-aineiden vaikuttavia ainesosia. Korealaisen kosmetiikan maailmanlaajuinen trendi on herättänyt myös suomalaisten kuluttajien kiinnostuksen ja It’S SKIN myynti on yllättänyt positiivisesti jo yli kahden vuoden ajan.

Ratkaisut

Brändin lanseeraus
Suunnittelimme yhdessä It’sskinin maahantuojan kanssa brändin lanseerauksen askelmerkit ja aloitimme myyntiä tukevat toimenpiteet niin B2C kuin B2B puolella. B2B puolella tehtävänämme oli tavoittaa Suomen suurimmat apteekki- sekä päivittäistavaraketjut.

Markkina-analyysi ja etabloitumissuunnitelma
Quba toteutti Suomen markkina-analyysin ja laati yksityiskohtaisen etabloitumissuunnitelman, johon sisältyi myös konkreettisia asiakas- ja kumppanihankintatoimenpiteitä.

Työmme tuloksena brändille rakennettiin maanlaajuinen jälleenmyyjäverkosto sekä markkinointi- ja myyntiorganisaatio.

Lokalisointi
Toteutimme It’sskin markkinoinnin ja sisällön lokalisoinnin niin markkinointiviestien ja -materiaalien tasolla kuin myös tuoteselosteiden, opetusmateriaalien ja muun tausta-aineiston osalta. Lokalisointi toteutettiin suomen ja ruotsin kielillä.

Kuluttaja- ja B2B-markkinointi
Brändin lanseerausvaiheessa toteutetun B2B-markkinoinnin lisäksi toteutamme tuotteiden kuluttajamarkkinointia hyödyntäen digitaalisia kanavia, sisältö- ja suoramarkkinoinnin työkaluja sekä perinteisempiä markkinoinnin keinoja, kuten myymälänäkyvyyttä, somistuspalveluita ja tuote-esittelyjä.

Asiakas

OrienTrade

Toimisto

Mainostoimisto Quba

Asiakkuusjohtaja

Pia Nordström

Sosiaaliset mediat

Katri Dankoff

Creative

Artur Kukov

Strategy

Mait Lukka

Luova suunnittelija

Minea Berg

Verkkosivut

Quba Digital

Ohjelmisto

Adobe, WordPress

Palaa portfolio näkymään
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Muut caset