Kamali on helsinkiläinen asianajotoimisto, joka palvelee asiakkaita suomen, venäjän ja englannin kielellä rikos-, maahanmuutto- ja perheoikeuteen liittyvissä asioissa. Uudistimme toimiston yritysilmeen sekä päivitimme sen verkkosivuston nykypäivän vaatimustasolle.
Kamali on helsinkiläinen asianajotoimisto, joka palvelee asiakkaita suomen, venäjän ja englannin kielellä rikos-, maahanmuutto- ja perheoikeuteen liittyvissä asioissa. Uudistimme toimiston yritysilmeen sekä päivitimme sen verkkosivuston nykypäivän vaatimustasolle.
Yhdenmukainen ja pieteetillä tehty ilme herättää asiakkaissa luottamusta. Ja onhan asia niin, että oikeuspuolella luottamuksen roolia uusien asiakassuhteiden luomisessa on vaikea ylimitoittaa.
Lähdimme liikkeelle työpajasta, jossa yhdessä asiakkaan kanssa määriteltiin värimaailmaan ja tyyliin liittyvät suuntaviivat, minkä jälkeen esitimme asiakkaalle syntyneen briifin pohjalta kolme erilaista styleboardia.
Finaaliin valittu versio viimeisteltiin asiakkaan toiveiden mukaisesti ja luotiin sen pohjalta muut tarvittavat markkinointimateriaalit. Kun työ oli valmis, asiakas sai selkeän graafisen ohjeen sekä erilaisia käyttötarkoituksia varten tallennetut logot yhtenä zip-kansiona.
Kun yrityksellä on kasvot, on sitä epäilemättä helpompi lähestyä. Sitä paitsi, henkilökuvausten järjestely ei ole sen kummoisempi toimenpide, kuin voisi kuvitella. Kunhan tiedetään, mitä ja miten kuvataan.
Teimme yhdessä asiakkaan kanssa kuvaussuunnitelman, jossa määriteltiin erilaiset kuvatarpeet, kuvien käyttötarkoitukset ja tyylin. Kuvaussessio itsessään vei noin 2 – 3 tuntia ja tapahtui asiakkaan toimitiloissa ja niiden ympäristössä. Tuloksena syntyi 25 paino- ja digitarkoituksiin soveltuvaa kuvaa.
Asianajotoimisto Kamalin verkkosivusto on toteutettu WordPress -alustalla. Toteutus on täysin responsiivinen — toisin sanoen verkkosivuston sisältö skaalautuu käytössä olevan päätelaitteen näytön mittojen mukaisesti.
Sivuston venäjänkielinen versio on luotu suomenkielisen sisällön pohjalta. Kyseessä ei kuitenkaan ole suora käännös vaan lokalisaatio, joka toimii kohderyhmää puhuttelevalla ja sen tarpeita huomioivalla tavalla.