Vaikuttajayhteistyö

Hyvin suunniteltuna vaikuttajayhteistyö tuo erinomaisia tuloksia — myös silloin, kun tarvitset imagollisen näkyvyyden rinnalle käsinkosketeltavia tuloksia.

Onnistumisen kannalta on tärkeä, että valitset brändisi näkökulmasta juuri sopivat vaikuttajat ja asetat yhteistyölle konkreettiset tavoitteet. Ennen yhteistyön käynnistämistä on aina hyvä varmistaa, että short listalle päässeiden vaikuttajien fanit ovat oikeita ihmisiä ja heidän maantieteellinen sijaintinsa on relevantti brändisi kannalta.

Yhtenäisellä viestillä ja oikealla tulokulmalla on tärkeä rooli mielikuvien rakentamisessa. Yhteistyön pohjaksi kannattaakin luoda perusteellinen briifi, joka määrittelee kampanjasi näkökulmasta oleelliset elementit, kuten pääviestit, #tägit, linkit, promot, mahdolliset ehdot yms. Kampanjan tehokkuutta voi ja pitää mitata — ja siihen meillä on monipuoliset työkalut.

Quban laajan vaikuttaja-verkoston ansiosta löydät sopivia vaikuttaja-persoonia Suomesta, Venäjältä ja Virosta. Kerro, jos voimme olla avuksi vaikuttaja-yhteistyöhön perustuvan kampanjan järjestämisessä.

Vaikuttaja-valinnat

Kaipaatko näkemystä ja apua varteenotettavien vaikuttajien löytämiseksi? Autamme yritystäsi löytämään brändisi kanssa hyvin synkkaavia persoonia ja yhteisöjä Suomessa, Venäjä tai Virossa. 

Matkat ja tapahtumat

Vakuttajatapahtumat saavat osakseen paljon huomiota ja vetävät paikalle väkeä, mikä puolestaan auttaa halutun viestin eteenpäinviemisessä jaettujen sisältöjen muodossa. Tapahtuman voi esim. yhdistää promootioon — näin näkyvyyden lisäksi saat konkreettisia tuloksia. Vaikuttajamatka taas tarjoaa oivan mahdollisuuden saada haluttu tuote tai palvelu tunnetuksi oikean kohderyhmän keskuudessa. Yhteistyön tuloksena saat käyttöösi kuva- ja videomateriaaleja laadukkaan näkyvyyden lisäksi.

Raportointi ja tulokset

Vaikuttajayhteistyölle on aina asetettava konkreettiset tavoitteet oli sitten kyseessä yrityksesi sivuston kävijäliikenteen kasvu, sovelluksen latausten määrä tai muu mittavissa oleva ominaisuus. Varmistamme, että oman analytiikan tulosten lisäksi saat vaikuttajilta yksityiskohtaiset raportit, joiden avulla voit mitata kampanjan hyötysuhdetta ja tehokuutta.

Vaikuttajatilien analyysit

Vaikuttaako vaikuttajan profiili epäilyttävältä? Quballa on tehokkaita työkaluja, joiden avulla saat helposti selvitettyä halutun profiilin fanien aitouden, sitoutuneisuuden ja maantieteellisen sijainnin.

Kysyttävää?
Lähetä viesti tai
jätä soittopyyntö