18.07.17

Suomi ei markkinoi matkailukohteitaan Virossa, mutta virolaiset silti osaavat Linnanmäelle ja Ikeaan

Posted by Mait Lukka

Joskus vaan liian lähellä olevat asiat jäävät vaille ansaittua huomiota. Virolaiset kuuluvat eniten Suomeen matkustavien kansakuntien joukkoon ja suuri osa heistä saapuu Suomeen juuri lomailemaan.

Eilen oli ilo huomata, miten pitkäjänteinen työmme Virossa näkyy virolaisten matkailijoiden suosikkikohteissa.

Ylen haastatteleman Tallinkin Rene-Karl Armin mukaan, “virolaiset käyvät Suomessa mieluiten kesällä, kesäkuusta elokuuhun, ja kaikkein suosituimmat käyntikohteet ovat tietenkin Linnanmäen huvipuisto ja Ikean huonekaluliikkeet”.

Monet yritykset ovat kääntäneet katseensa kohti Viron markkinoita venäläisten matkailun laskusuhdanteen myötä. Ja se tuotti tulosta! Vaikka venäläisten matkailjamäärät ovat taas hyvässä kasvussa, on Viron markkinoilta löytynyt uutta potentiaalia ja sen hyödyntämistä olisi syytä jatkaa.

Mikäli olet jo pohtinut virolaisten matkailijoiden tavoittamista, niin älä epäröi ja käy toimiin! Tarvittaessa autamme sinua virolaisia puhuttelevan konseptin ja sisällön kanssa, valitsemaan sopivat markkinointikanavat ja käynnistämään markkinointitoimet!

Lue Ylen juttu Virolaiset osaavat Linnanmäelle ja Ikeaan – Suomi ei markkinoi matkailukohteitaan Virossa täällä

Nämäkin saattavat kiinnostaa

Näin suunnittelet vaikuttavan esityksen etäpalaveriin

Näin suunnittelet vaikuttavan esityksen etäpalaveriin

Korona ja sitä seurannut siirtyminen etätöihin on muuttanut pysyvästi monia työtapojamme. Uudessa ympäristössä vanhat ja tutut työkalut ovat vaatineet uudelleen tarkastelua. Esimerkkinä tästä presentaation esittäminen etäpalaverissa, jossa fokuksen pitäminen asiassa ja huomion esityksessä on muuttunut entistäkin haastavammaksi.

read more