Korean Beauty Pop-Up -myymälän toteutus Stockmannissa

Orien Trade

Asiakas

Orien Trade on Euroopan suurimpia aasialaisen kosmetiikan maahantuoja ja markkinoija. Suomessa yritys vastaa yli 15 eri brändin maahantuonnista ja markkinoinnista. Brändiportfolioon kuuluvat mm. sellaiset tunnetut korealaiset brändit kuten Missha, It’S SKIN ja Holika Holika.

Pop-Up myymälä

Suunnittelimme ja toteutimme asiakkaalle viiden korealaisen huippubrändin pop up -myymälän Helsingin keskustan Stockmanniin. Projekti toteutettiin avaimet käteen periaatteella, jolloin vastasimme kokonaisvaltaisesti myymälän konseptista ja ilmeestä, myymälämateriaalin suunnittelusta ja toteutuksesta, kalustetoimittajan kilpailutuksesta ja myymälän rakennusvaiheen projektihallinnasta.

Kokonaisuus sisälsi myös pop-upin markkinointisuunnitelman laatiminen, mainosmateriaalien suunnittelu ja markkinoinnin käytännön toteutus. Markkinointi toteutettiin ensisijaisesti digitaalisina mainoskampanjoina sekä vaikuttaja- ja toimittajayhteistyönä yhdessä PR-toimiston kanssa. Kampanjassa hyödynnettiin myös Stockmannin omia markkinointikanavia ja medioita.

Pop-Up -myymälä on osa laajempaa yhteistyötä, sillä olemme toimineet Orien Traden strategisena markkinointikumppanina vuodesta 2017 alkaen. Pop-up myymälä on saavuttanut sille asetetut myynnilliset tavoitteet ja se on noteerattu laajasti alan toimijoiden keskuudessa.

Asiakas

Orien Trade

Asiakkuusjohtaja

Pia Nordström

Katso kaikki

Credits

Asiakas

OrienTrade

Toimisto

Mainostoimisto Quba

Asiakkuusjohtaja

Pia Nordström

Sosiaaliset mediat

Katri Dankoff

Creative

Minea Berg

Strategy

Mait Lukka

Luova suunnittelija

Minea Berg

Verkkosivut

Quba Digital

Ohjelmisto

Adobe, WordPress

Muut caset

Sterigma Oy

Sterigma Oy

Sterigma Oy:n ilmeen ja verkkosivuston päivitys

Friros Oy

Friros Oy

Kylmähuolto Friros Oy:n ilmeen päivitys ja uudet verkkosivut

SVKK

SVKK

Finnish Business in Russia — ilmeen suunnittelu ja markkinointi-materiaalit