Kiinnostava sisältö aktivoi asiakkaita. Fakta on kuitenkin se, että Ilman selkeää strategiaa kiinnostavimmatkaan sisällöt eivät saa aikaiseksi yhteydenottoja tai kassavirtaa.
Autamme suunnittelemaan monipuolisen sisältöstrategian, jonka avulla pääset haluttuihin maaleihin suorinta reittiä hyödyntäen omia kanavia tai ulkopuolisia alustoja ja medioita.
Huomioimme sisältöjen suunnittelussa yrityksesi myynnin ja markkinoinnin tavoitteet ja integroimme sisällöt osaksi myyntisuppiloon johtavaa asiakaspolkua.
Teemme tuotannot osana brändien kokonaisvaltaista markkinointia tai räätälöitynä yrityksesi tarpeisiin suomen, viron, latvian, kiinan, ruotsin, englannin tai venäjän kielellä.
Lähtökohtanamme on, että sisältöjen pitää tukea myynnin ja markkinoinnin prosesseja. Työn pohjaksi määritellään kohderyhmät, heitä johtavat motiivit, äänensävyt, kanavat, maalit sekä mittarit, joiden avulla tuotantojen tehokkuutta arvioidaan ja parannetaan.
Kerran 1 – 3 kuukaudeksi eteenpäin otsikkotasolla suunniteltu sisältökalenteri ohjaa tehokkaasti tuotantoa, pienentää huomattavasti ad hocien määrää ja sitoo yhteen sisällöntuotannon muiden viestinnän ja markkinoinnin toimenpiteiden kanssa.
Yllättävä, hyödyllinen ja ainutlaatuinen sisältö koukuttaa ja kannustaa vuorovaikutukseen. Autamme yrityksiä luomaan mukaansavieviä tarinoita, joiden avulla päästään haluttuihin maaleihin.
Sisällöntuotanto on hakukoneoptimoinnin yksi tärkeimmistä muodoista. Lue lisää, miten voit hyödyntää avainsanatutkimukseen perustuvaa sisällöntuotantoa verkkosivustosi hakukonenäkyvyyden parantamiseksi.
Tarvitsetko apua tehokkaan natiivimainontakampanjan suunnittelussa? Autamme löytämään oikeat kanavat ja tulokulmat haluttujen kohderyhmien tavoittamiseksi.
Uutiskirjemarkkinointi on tehokas markkinoinnin muoto. Se ei kuitenkaan lähde lentoon ilman kunnollista sisältösuunnitelmaa ja asiakkaan lähtökohdista tehtyjä sisältöjä. Ole yhteydessä, niin kerromme, miten voit nostaa uutiskirjeiden avaus- ja klikkausprosentteja uudelle tasolle.
Sosiaalisen median koulutuksen avulla yrityksesi tiimi saa uusia ideoita, keinoja ja välineitä entistä tuottavampaan ja astetta luovempaan vaikuttamiseen. Olisiko nyt oikea hetkiä inspiroitua?