Sisällön suunnittelu

Liittyykö arkeesi tuskailua päivitysten aiheiden ja ideoiden kanssa? Mitä jos kerromme, että joustavan ja luovan sisällön suunnittelun taustalla on hyvin yksinkertainen prosessi, joka tekee päivittäisestä sisällöntuotannosta helppoa ja järjestelmällistä? 

Sisältösuunnitelmaa laadittaessa on hyvää miettiä, miten jaettu sisältö tukee myynnin tavoitteita, mikä on imagollisen ja taktisen sisällön keskinäinen suhde, mitkä muut brändiisi liittyvät aiheet saattavat kiinnostaa asiakkaitasi, mikä on viestien sävy ja niiden tiheys — siis kannattaako pommittaa seuraajia tarjouksilla useasti päivässä vai mieluummin keskittyä merkityksellisiin kokonaisuuksiin? 

Sisältösuunnitelma laaditaan 1 – 3 kuukaudeksi kerralla eteenpäin.   

Kenelle?

Ideoiden ja aiheidenkanssa tuskaileville markkinoinnin asiantuntijoille ja yrittäjille

Järjestelmällisempää sisällöntuotantoa tavoitteleville markkinoinnin asiantuntijoille