Mittaaminen ja analyysit

Digitaalisen markkinoinnin ylivoimainen etu perinteisiin medioihin verrattuna on sen mitattavuus. Erilaisten avoimeen dataan perustuvien sekä lisenssipohjaisten sovellusten avulla saat arvokasta tietoa markkinoiden volyymista ja potentiaalista, aluekohtaisesta kysynnästä sekä kilpailijoiden aktiivisuudesta. 

Tutkimalla dataa voit esim. selvittää kilpailijoiden välisiä voimasuhteita, saada selville hakuihin perustuvat sesonkikohtaiset vaihtelut tai seurata potentiaalisten asiakkaiden käyttäytymistä — ja lopputuloksena parantaa omien prosessien sujuvuutta sekä toimenpiteiden kustannustehokkuutta. 

Hakusana-analyysi

Hakusana-analyysin avulla saat kattavan ja tarkan käsityksen siitä, mitä potentiaaliset asiakkaat syöttävät hakukenttään kun etsivät yrityksesi kaltaisia palveluja. Hyvin usein käykin niin, että omiin oletuksiin perustuvat hakusanat eivät olekaan niitä, joita ihmiset aktiivisemmin käyttävät etsiessään tarvitsemia asioita. Analyysin pohjalta pääset tehokkaammin suunnittelemaan sekä optimoimaan verkkosivun sisältöjä ja kampanjoja.


Kilpailija-analyysit

Ketkä ovat tärkeimmät kilpailijasi digitaalisessa ympäristössä ja mitä he tekevät saavuttaakseen johtavan asemansa? Kilpailija-analyysin avulla pääset kurkistamaan kulissien taakse ja hyödyntämään kerättyjä tietoja oman kilpailuaseman parantamiseen.


Mittaaminen ja raportointi

Ovatko markkinointitoimenpiteet olleet kustannustehokkaita vai olisiko niissä parantamisen varaa? Monipuolisten analytiikka-työkalujen avulla pysyt ajan tasalla ja parannat toimenpiteiden tehokkuutta vuoden jokaisena päivänä. Kysy meiltä raporttien automatisoinnista!   


Kenelle?

Mitattavuutta ja ennustettavuutta hakeville yrityksille ja organisaatioille

Tuloksellisuuteen panostaville yrityksille ja brändeille