Logot ja yritysilmeet

Mieleenpainuvan logon kolme tärkeintä tunnusmerkkiä ovat omaperäisyys, jonka taustalla on ainutlaatuinen idea, erottuvuus, joka antaa etäisyyttä kilpailijoihin sekä monipuolisuus, jonka avulla tunnus taipuu monenlaisiin alustojen ja formaattien vaatimuksiin.

Logon ja ilmeen suunnittelussa näiden tärkeiden seikkojen lisäksi on viime kädessä kyse siitä, että brändisi visuaalinen identiteetti on niin laadukkaasti toteutettu, että niin asiakkaat kuin kilpailijatkin yhdistävät yritystäsi mielikuvissaan markkinajohtajiin.

Visuaalinen analyysi

Hämmästyttävän usein samalla alalla toimivat yritykset päätyvät samantyyppisiin visuaalisiin ratkaisuihin. Välttääkseen ikävän tilanteen, jossa eri brändit näyttävät kuin saman organisaation kaksi eri yksikköä, teemme muotoilutyön pohjaksi kilpailijoiden visuaalisen analyysin. Näin toteutuksesta tulee varmasti erottuva ja omaperäinen. 


Typografia

Typografia on tärkeä osa yrityksen identiteettiä. Brändin visuaalinen julkisivu alkaa kuitenkin ikävästi rakoilla, kun kuvaan astuvat kieliversiot. Panostamme typografian muotoiluun varmistamalla, että valittu fontti toimii myös kyrillisessä ympäristössä ja on lisäksi verkko-optimoitu. Jälkimmäinen takaa sen, että sivusto latautuu nopeasti.


Graafinen ohjeistus

Moni markkinoinnin ammattilainen on todistanut ainakin kerran elämässä sen, kun vasta äskettäin käyttöön otettu ilme on levinnyt nopeasti käsiin. Graafisen ohjeistuksen ja johdonmukaisen brändinhallinnan avulla saat henkilökunnan omat tulkinnat ja väärinkäytökset tehokkaasti kuriin ja varmistat, että ilme on yhtenäinen ja sitä kautta tunnistettava nyt ja myös tulevaisuudessa.


Sovellukset ja materiaalit

Sovellusten ja markkinointimateriaalien suunnittelu lisäävät entisestään brändin visuaalisen identiteetin yhtenäisyyttä ja hallintaa. Et siis joudu sellaisen tilanteen eteen, jossa tiimin jokaisella jäsenellä on oma ilmeestä irrallinen esityspohja tai omatekoinen käyntikortti. Tällaisia materiaaleja mm. ovat käyntikortit, esityspohjat, asiakirjapaperit, folderit, roll upit, logoseinät.


Kenelle?

Aloittaville yrityksille, jotka haluavat erottua ja näyttäytyä asiakkaille houkuttelevana palveluiden ja tuotteiden toimittajana

Toimiville yrityksille, jotka ovat tylsistyneet olemassa olevaan ilmeeseen, haluavat piristää yrityksen visuaalista julkisivua ja ottamaan