Konversio-optimointi

Saat sivullesi runsaasti maksullista liikennettä, mutta se ei vaan muutu yhteydenotoksi, varauksiksi tai ostostapahtumiksi? Ongelma voi olla siinä, että laskeutumissivun asiakaspolku ei ole suunniteltu loppuun asti tai sivustosi ei ole mobiili- tai käyttäjäystävällinen. 

Konversio-optimoitu verkkosivusto ohjaa tehokkaasti sivulle tuleva liikenne asetettuihin maaleihin pienentämällä välitöntä poistumisprosenttia ja nostamalla istuntojen viipymää.

Autamme arvioimaan sivustosi tehokkuus konversion näkökulmasta ja teemme tarvittavat muutokset. Kokonaisuudessaan tämä vaikuttaa mm. siihen, että maksat klikkauksista vähemmän ja saat parempia tuloksia — etkä menetä potentiaalisia asiakkaita. 

Verkkosivun
analyysi

Konversio-optimoinnin näkökulmasta on tärkeä selvittää, miksi käyttäjä keskeyttää istunnon ja mikä saa hänet halutulle polulle. Pohjatyön tuloksena syntynyt selvitys antaa konkreettisia ohjeita sivuston parantamiseksi.


Konversio-
optimointi

Konversio-optimoinnin myötä sivuston käyttäjäystävällisyys kasvaa ja potentiaalinen asiakas löytää helpommin etsimänsä. Joskus pienetkin yksityiskohdat saavat aikaiseksi isompia muutoksia, joiden avulla.


Kenelle?

Parempia ja kustannustehokkaimpia tuloksia hakeville yrityksille ja organisaatioille

Poistuvan liikenteen ja huonon konversion kanssa taisteleville yrityksille