Digitaalinen mainonta ja markkinointi

Haluatko nopeita ja kustannustehokkaita tuloksia? Digitaalinen markkinointi tarjoaa joustavia ratkaisuja haluttujen kohderyhmien tavoittamiseksi juuri silloin kun tarvitset piristystä myyntiin.

Digitaalisen mainonnan avulla tavoitat laajoja massoja potentiaalisia asiakkaita tai tarjoat yrityksesi palveluja niille, jotka ovat juuri nyt hakemassa niitä. Voit kohdentaa mainoksia alueen, iän, sukupuolen, ammatin, aseman, siviilisäädyn tai kiinnostusten kohteiden perusteella.

Kansainvälistä näkyvyyttä tavoitettaville yrityksille digitaalinen mainonta tarjoaa joustavat työkalut saada asiakkaidensa huomion matkan suunnitteluvaiheessa, juuri ennen matkaa tai matkan aikana. Yritysasiakkaita tavoittelevaa yrittäjä voi puolestaan kohdentaa mainoksensa tietyssä positiossa olevalle henkilölle, joka vastaa organisaatiossaan häntä kiinnostavista päätöksistä. 

Digitaalisten kampanjoiden tuloksellisuutta on helppo testata, mitata ja parantaa monipuolisten työkalujen avulla. Ja se on niiden ylivoimainen etu verrattuna perinteisiin medioihin. 

Hakusanamainonta

Asiakkaat ovat valmiimpia vastaanottamaan tietoa yrityksesi tarjoamista palveluista, kun ovat juuri etsimässä vastaavia palveluita. Silloin on ratkaisevaa, kuinka hyvin ilmoituksesi vastaa hakua ja ohjaako se esim. juuri sellaiselle sivulle, josta käyttäjä saa tarvitsemansa vastauksen. Jos ei, hän jatkaa todennäköisesti kilpailijan sivulle. Yrityksesi puolestaan menettää arvokkaan liidin sekä siirtymästä maksetun klikkihinnan.


Retargeting

Potentiaalinen asiakas on käynyt sivullasi, mutta keskeytti istunnon ja lähti. Retargeting -työkalujen avulla voit tavoittaa hänet uudestaan esim. displaymainoksen muodossa. Yhtä lailla voit muistuttaa olemassa olevia asiakkaitasi yrityksesi uutuuksista tai meneillään olevista kampanjoista.  


Videomainonta

Videomainonta on noussut viime vuosien aikana tehokkaimpien sosiaalisen median mainosvälineiden listalle. Eri alustojen ja päätelaitteiden ominaisuuksia huomioivalla sekä oikein toteutettulla videomainoksella ei ole vaaraa joutua skipatuksi. 


Displaymainonta

Haluatko laajaa peittoa kustannustehokkaasti? Displaymainosten avulla kerrot nykyisille ja myös potentiaalisille asiakkaille yrityksesi uutuuksista ja kampanjoista. Kampanjan tehokkuuteen vaikuttaa olennaisesti se, kuinka houkuttelevia ja selkeitä kampanjassa käytettyt bannerit ovat. Tarvitsetko apua tehokkaan bannerin tekemisessä?


Kenelle?

Kohdennetumpaa ja tehokkaampaa mainontaa tavoitettaville yrityksille ja organisaatioille

Monikanavaisen markkinoinnin merkitystä ymmärtäville yrittäjille ja markkinoinnin ammattilaisille